Dezvoltarea centrului comercial Promenada Craiova se află în grafic, au anunțat, joi, reprezentanții NEPI Rockastlea, acesta urmând să fie inaugurat în toamna acestui an, în prima jumătate a lunii octombrie.
Centrul va oferi spații pentru aproximativ 150 de magazine, dezvoltatorul semnând deja acorduri cu mai multe branduri importante.
„Investiția în Promenada Craiova reprezintă încă o etapă din planul de dezvoltare al Grupului, pe care l-am intensificat încă de anul trecut. Este o investiție serioasă și nu venim pentru a vinde proprietatea, ci vrem să o ținem în administrare pentru mai mulți ani. Este o proiect de peste 125 milioane de euro, așadar o investiție serioasă, ținând cont de cele 670 de milioane de euro investiții în celelalte proiecte aflate în curs de dezvoltare”, a declarat, joi, în cadrul unei conferințe de presă , Rüdiger Dany, CEO, NEPI Rockcastle.
La rândul său, Andrei Radu, directorul de dezvoltare al NEPI Rockcastle, a menționat că se va continua dezvoltarea cu spații de birouri, dar și o componentă de rezidențial.
Acesta a mai spus că se va construi și un drum de acces pe care compania îl va dona administrației locale. Este vorba despre drumul în prelungirea Bulevardului Râului, de aproape un kilometru, cu o lățime de 40 mp, cu două benzi pe sens, un spațiu verde generos pe mijloc, cu piste de biciclete, dar și două intersecții semaforizate inteligent.
Centru comercial centrul va beneficia de propria centrală de producție de energie solară cu o capacitate de 7 MWh.
Prezent la conferință, Marius Barbu, Group Asset Director, NEPI Rockcastle, a anunțat că centrul va avea, în momentul deschiderii, aproximativ 150 de magazine.
În incinta Promenada Mall Craiova vor funcționa magazine de articole de îmbrăcăminte și încălțăminte, între care: Peek & Cloppenburg, Nike, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Under Armour, Enzo Bertini, Mohito, Zara-spațiu aflat deja în amenajare, având o suprafață de 4.700 mp. Totodată, Lefties, brand deținut de Inditex, deschide primul magazin din România, în Promenada Craiova. Sub acest brand sunt comercializate articole de îmbrăcăminte la prețuri reduse, pentru întreaga familie.
Totodată, centrul va găzdui hypermarketul Carrefour, un cinematograf Cineplexx și restaurante de tip drive-through, precum KFC.
Reprezentanții NEPI au mai spus că se va amenaja o terasă panoramică exterioară, unde craiovenii vor găsi restaurante și cafenele.
Parcarea centrului comercial va însemna peste 2.100 de locuri.
Cu 59 de proprietăți în cele nouă piețe și abilități de gestionare geografice diverse, NEPI Rockcastle urmărește în mod eficient oportunitățile imobiliare din zona CEE, beneficiind de un avantaj strategic în achiziționarea, dezvoltarea și operarea proprietăților.
În România, compania deține 25 de centre comerciale dintre care amintim București (Mega Mall, Promenada Mall), Sibiu (Shopping City Sibiu, Promenada Sibiu), Timișoara (Shopping City Timișoara), Constanța (City Park Mall Constanta), Targu Mures (Shopping City Târgu Mureș) si Ploiești (Ploiești Shopping City).