În timp ce pentru festivalul Untold, ediția de anul acesta, promovarea a demarat imediat după ce s-a încheiat ediția din 2022, pentru IntenCity, eveniment ce va avea loc la Craiova, în perioada 30 iunie-2 iulie, strategia de promovare este încă amorțită.

Potrivit directorului Operei Române Craiova, instituția care se ocupă de organizarea acestui eveniment, pentru Intencity, festival ce va avea loc în mai puțin de două luni, strategia de promovare și activitatea de publicitate în sine a început de 10 zile, după ce a fost semnat contractul cu o firmă din mediul privat care se va ocupa de aceste aspecte.

De când a fost anunțată data festivalului și au fost punctați primii artiști participanți, undeva la începutul lunii martie, anul acesta, exceptând postările de pe pagina de Facebook „Craiova IntenCity”, nu s-a mai întâmplat mai nimic. Au apărut și câteva afișe în stațiile de autobuz din Craiova și cam atât.

În privința numărului de bilete vândute până acum, directorul Operei Române Craiova, Antoniu Zamfir, spune că situația este una mulțumitoare.

Rămâne de văzut, din acest punct încolo, care va fi strategia de promovare și ce va însemna, pentru organizatori, „situație mulțumitoare” a numărului de bilete vândute.  

Pentru ediția din acest an, conform obiectivelor stabilite, Opera Română Craiova și-a propus să obțină venituri de 10 milioane de lei, din organizarea IntenCity.  

La ediția trecută, ținta a fost de 5 milioane de lei, încasările fiind aproape jumătate din sumă.